Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

Προς: ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ

Κοιν: ΕΚΑ,ΟΣΠΑ,ΟΣΥΠΑ,ΟΠΑΜ, ΟΙΥΕ


Οι προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης και οι δηλώσεις Αναλυτή-Γκαργκάνα αποτελούν το προανάκρουσμα μιας μεγάλης επιδρομής στα ασφαλιστικά δικαιώματα, που προωθείται από την κυβέρνηση, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ε.Ε και τις ευλογίες των Βιομηχάνων και θα ολοκληρωθεί με την ψήφιση ενός νέου νόμου το καλοκαίρι. Η κυβέρνηση θέλει να αυξήσει τον συνολικό χρόνο εργασίας για να παίρνουμε πιο αργά σύνταξη. Θέλει να μειώσει τις συντάξεις, να τις μετατρέψει σε απλά βοηθήματα, αξιοποιώντας και την θεσμοθέτηση της εθνικής σύνταξης.
Προωθεί την αλλαγή του χαρακτήρα της ασφάλισης από κοινωνικό σε ιδιωτικό με στόχο να πληρώνουν όλο και λιγότερα οι επιχειρήσεις και το κράτος. Εμμένει και σχεδιάζει νέους διαχωρισμούς σε βάρος των νέων εργαζομένων
Ως εργαζόμενοι δεν πρέπει να περιμένουμε πότε και πώς θα εκδηλωθεί αυτή η επίθεση, πότε και πώς θα ανακοινωθεί το πόρισμα της Επιτοπής Σοφών ή θα κατατεθεί ο νόμος. Από σήμερα πρέπει να ξεκινήσουμε μαζικούς, συντονισμένους κι αποφασιστικούς αγώνες, με κέντρο τους χώρους δουλειάς, τα σωματεία, τις συνελεύσεις, τις επιτροπές δράσης σε κάθε χώρο για την απόκρουση της επίθεσης, την υπεράσπιση και διεύρυνση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων.
Αντιπαλεύουμε την πολιτική και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που φήφισαν αντιασφαλιστικούς νόμους (Σιούφα, Ρέππα κ.λπ.), εφάρμοσαν ο ένας τους νόμους του άλλου, ενοποίησαν προς τα κάτω τα ταμεία, μείωσαν τις συντάξεις, αύξησαν το ποσοστό των αποθεματικών που επενδύεται σε μετοχές υψηλού ρίσκου και σύνθετα χρηματιστηριακά προϊόντα.
Δεν μας αρκεί να επιστραφούν πίσω τα κλεμμένα από το νεοδημοκρατικό σκάνδαλο των ομολόγων. Απαιτούμε επιστροφή όλων των χρημάτων που «νόμιμα» καταληστεύτηκαν από τους εργοδότες, τις τράπεζες και το κράτος ήδη από τη δεκαετία του ’50.
Είμαστε αντίθετοι στο χρηματιστηριακό τζόγο, την ιδιωτικοποίηση της ασφάλισης και την ελεύθερη αγορά, στις ανταποδοτικές και κεφαλαιοποιητικές ασφαλιστικές αρχές συνολικά, και όχι απλώς στις ακραίες εκδηλώσεις τους.
Απαιτούμε ένα συνολικό πλαίσιο ασφαλιστικής προστασίας και μια κοινωνία που θα έχει ως επίκεντρο τις εργατικές ανάγκες και τα δικαιώματα
Αγωνιζόμαστε για να μπει φραγμός σε κάθε μέτρο που χειροτερεύει τη θέση των εργαζομένων, για να αποκρουστεί κάθε αντιασφαλιστική ρύθμιση σε κάθε χώρο. Ωστόσο, δεν μας καλύπτει η σημερινή κατάσταση ούτε το «κράτος πρόνοιας» του χθες και το λεγόμενο «ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο». Γι’ αυτό διεκδικούμε, παράλληλα, μέτρα που βελτιώνουν τη θέση μας και ικανοποιούν τις ανάγκες μας και πηγαίνουν πολύ πιο πέρα
Θεωρούμε ότι η κοινωνική ασφάλιση είναι δικαίωμα κάθε εργαζόμενου, δημόσιο κοινωνικό αγαθό και υποχρέωση του κράτους. Ότι στην κοινωνική προστασία δεν έχουν θέση οι νόμοι της αγοράς και του κέρδους και στην ασφάλιση ο πρώτος λόγος ανήκει στις εργατικές ανάγκες και στον ουσιαστικό έλεγχό της από τους ίδιους τους εργαζόμενους.
Σ’ ένα τέτοιο ενιαίο μέτωπο πρέπει να βρεθούν όλοι οι εργαζόμενοι, νέοι και μεγαλύτεροι, Έλληνες και μετανάστες, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Η αντιασφαλιστική επίθεση μας πλήττει όλους και μόνο ο ενιαίος αγώνας και η αλληλεγγύη μπορεί να οικοδομήσουν αποτελεσματικό μέτωπο αντίστασης.
Σε αυτά τα πλαίσια διεκδικούμε:
1. Κανένας πολίτης, Έλληνας ή μετανάστης, νέος ή ηλικιωμένος χωρίς ασφαλιστική κάλυψη ή σύνταξη. Άμεση αντιμετώπιση της ανασφάλιστης και μαύρης εργασίας.
2. Πλήρης και αυτοδίκαια δημόσια και δωρεάν ασφαλιστική και υγειονομική κάλυψη για κάθε νέο και για κάθε άνεργο μέχρι να βρουν δουλειά.

3. Δημόσια και δωρεάν –χωρίς καμιά επιβάρυνση- ιατρική και φαρμακευτική κάλυψη όλων των ασφαλισμένων.
4. Kατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων των κυβερνήσεων της τελευταίας εικοσαετίας (Σιούφα, Pέππα κ.λπ.) και μη εφαρμογή των αντιασφαλιστικών οδηγιών της EE. Καμία αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης. Διεκδικούμε συνταξιοδότηση στα 35 έτη (10.500 ημέρες) ασφάλισης, χωρίς όριο ηλικίας, στην κατεύθυνση να μειωθεί ακόμα παραπέρα το όριο ηλικίας στα 30 χρόνια. Διεκδικούμε οι κύριες συντάξεις να αναλογούν στο 80% του τελικού μισθού στα 35 έτη ασφάλισης και οι επικουρικές τουλάχιστον στο 20%. Διεκδικούμε διατήρηση του καθεστώτος πρόωρης συνταξιοδότησης με ίση μεταχείριση παλαιών και νέων ασφαλισμένων.
5. Nα αποδώσουν άμεσα στα ταμεία τα τεράστια ποσά που καταλήστευσαν εργοδότες, τράπεζες και κράτος (περίπου 60 δισ. ευρώ ως τα τέλη του ’90).
6. Άμεση απόδοση –και όχι χαριστικές ρυθμίσεις- των ανείσπρακτων οφειλών ιδιωτικών αλλά και κρατικών επιχειρήσεων προς το IKA. Σε αντίθετη περίπτωση, μη χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας ή δέσμευση των κινητών και ακίνητων περιουσιακών τους στοιχείων.
7. Ασφαλή αξιοποίηση αποθεματικών με κύριο επενδυτικό εργαλείο τα ειδικά κρατικά ομόλογα συνταξιοδοτικού σκοπού με απευθείας διαπραγμάτευση με το δημόσιο. Σταμάτημα της κερδοσκοπικής διαχείρισης μέσω χρηματιστηρίου.
8. Nα επιστραφούν άμεσα στα ταμεία τα χρήματα που χάθηκαν από τα αποθεματικά τους στο «σκάνδαλο του χρηματιστηρίου» και στο “σκάνδαλο των ομολόγων». Αποκλειστικά δημόσιο ασφαλιστικό σύστημα (σύνταξη, υγεία, πρόνοια) και κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής ασφάλισης ή ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας.
9. Κατάργηση των διατάξεων των νόμων που προβλέπουν υποχρεωτικές ενοποιήσεις κύριας και επικουρικής σύνταξης (1902, 2084, 3029, 3371). Διεκδικούμε την σταδιακή μετάβαση σε ένα ενιαίο σύστημα ασφάλισης χωρίς όμως περιορισμούς δικαιωμάτων με εξίσωση προς τα κάτω. Η ενοποίηση πρέπει να είναι εθελοντική. Το ίδιο αφορά και τα επικουρικά ταμεία, εκεί δηλαδή που θα γίνει η μεγαλύτερη επίθεση από την κυβέρνηση
Σχετικά με το διάλογο που επιθυμεί διακαώς η κυβέρνηση, τα συνδικάτα δεν πρέπει να εμπλακούν. Η κυβέρνηση όχι μόνο αρνείται την αύξηση της χρηματοδότησης και την σταδιακή επιστροφή των καταληστευθέντων πόρων, αλλά αρνείται να καταβάλει ακόμη και τους νομοθετημένους πόρους. Επιχειρεί να δημιουργήσει κλίμα σύγχυσης και συναίνεσης ώστε να δημιουργήσει τετελεσμένα. Η συμμετοχή της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στον προσχηματικό διάλογο της Κυβέρνησης όχι μόνο δεν αποκαλύπτει τις πραγματικές προθέσεις της, αλλά αντίθετα συμβάλει στον αποπροσανατολισμό και της δίνει χείρα βοηθείας να προωθήσει την πολιτική της. Οι κορυφαίες οργανώσεις πρέπει άμεσα να απεμπλακούν από το διάλογο-παρωδία, να απομονώσουν πολιτικά την αντεργατική κυβερνητική πολιτική και να οργανώσουν ενωτικούς αγώνες. Η συζήτηση πρέπει να γίνει στην κοινωνία.

Αθήνα 29/10/07

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε., ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ CPS, ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ «ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ», ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ GOLDAIR, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ WSW, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ (ΣΕΦΚ), ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΤΙΚΩΝ Π.Ε. "Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ", ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. « ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ», ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΒΙΒΛΙΟΥ-ΧΑΡΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΡΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΑ, ΕΝΕΝ (ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ), ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ,ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε «ΑΘΗΝΑ»

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2007

ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ!!!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ;

Τα εργατικά σωματεία είναι οργανώσεις εργαζομένων με αντικειμενικό σκοπό την προώθηση των κοινών συμφερόντων των μελών τους και συγκεκριμένα τη βελτίωση της οικονομικής τους κατάστασης.

Κάθε εργαζόμενος χωριστά δεν έχει καμία δύναμη απέναντι στον εργοδότη. Αντίθετα με την απειλή της απόλυσης και της ανεργίας ο εργοδότης μπορεί να επιβάλλει τους δικούς του όρους στις σχέσεις του με τους εργαζόμενους.

Η οργάνωση των εργατών σε σωματεία επιτρέπει τη διαπραγμάτευση με τον εργοδότηκαι την εξασφάλιση καλύτερων όρων απασχόλησης. Με άλλα λόγια τα εργατικά σωματεία μπορεί να θεωρηθούν ως το αντιστάθμισμα στην οικονομική δύναμη του εργοδότη . Κατά συνέπεια η δημιουργία των εργατικών σωματείων είναι αποτέλεσμα της αδύναμης θέσης στην οποία βρίσκονται οι εργαζόμενοι και της συνειδητοποίησης των πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκομίσουν αν ενεργούν ως σύνολο παρά ως μεμονομένα άτομα.

<<ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ>> (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ) Σελ.14-15

Μάθημα Επιλογής Γ’ Τάξης Ενιαίου Λυκείου

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Σύμβαση εξαρτημένης εργασίας υπάρχει όταν ο μισθωτός οφείλει να εκτελεί με αμοιβή την εργασία του υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του εργοδότη, ο οποίος κατευθύνει σύμφωνα με τις αντιλήψεις και τις επιθυμίες του όσα έχουν σχέση με αυτήν καθορίζοντας τον τόπο, το χρόνο, τον τρόπο, τη διάρθρωση, τις μεθόδους που πρέπει να εφαρμοστούν κλπ.

Υπάλληλος είναι ο μισθωτός ο οποίος παρέχει εργασία κατά κύριο λόγο μη σωματική, δηλ. πνευματική, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής του (με μισθό, ημερομίσθιο κλπ.).

ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΣΘΩΤΟΥ

Η πρώτη και κύρια υποχρέωση που αναλαμβάνει ο μισθωτός απέναντι στον εργοδότη του είναι να θέσει την εργατική του δύναμη στην διάθεσή του, στον τόπο και χρόνο που συμφωνήθηκε και να προσφέρει σε αυτόν την εργασία του. Έτσι ο μισθωτός θεωρείται ότι εκπλήρωσε την υποχρέωσή του στον εργοδότη του με τη θέση της εργατικής του δύναμης στην διάθεσή του, και ως εκ τούτου δικαιούται τις αποδοχές του.

Ο μισθωτός είναι υποχρεωμένος να παρέχει εκτός από την εργασία που συμφωνήθηκε και τις λεγόμενες παρεμφερείς εργασίες, οι οποίες είναι συγγενείς και συναφείς προς την κύρια εργασία. Π.χ. στρώσιμο και καθάρισμα των τραπεζιών από τον σερβιτόρο, συντήρηση της μηχανής του αυτοκινήτου και μικροεπισκευές της από τους οδηγούς κλπ. Στις περιπτώσεις των παρεμφερών εργασιών η αμοιβή του θα είναι ανάλογη με την αμοιβή της κύριας εργασίας.

Εάν ο μισθωτός παρέχει εργασία άσχετη προς την κύρια εργασία του, τότε πρόκειται για δεύτερη σύμβαση, διαφορετική και ξένη προς την πρώτη (παράλληλη απασχόληση). Για κάθε εργασία από αυτές θα λάβει την αμοιβή που προβλέπεται γι’αυτή. Έτσι π.χ. ο οδηγός αυτοκινήτου, ο οποίος συντάσσει φορτωτικά έγγραφα, εισπράττει χρήματα ή βοηθάει στη φόρτωση και εκφόρτωση των εμπορευμάτων, θα πάρει τόσο την αμοιβή του οδηγού όσο και την αμοιβή που προβλέπεται για τις άλλες αυτές εργασίες.

Ο μισθωτός είναι υποχρεωμένος να παρέχει την εργασία του στον τόπο που συμφωνήθηκε. Ο εργοδότης εφόσον δε συμφωνήθηκε το αμετάθετο έχει το δικαίωμα να μεταθέτει το μισθωτό σε διαφορετικό τόπο με την προϋπόθεση όμως ότι αυτή δε συνεπάγεται χειροτέρευση της θέσης του μισθωτού. Σε αντίθετη περίπτωση ο μισθωτός μπορεί να αρνηθεί τη μετάθεσή του χωρίς να θεωρείται ότι παραβαίνει τις υποχρεώσεις του από τη σύμβαση εργασίας.

Ο εργοδότης στην επιχείρησή του έχει διευθυντικό δικαίωμα δηλ. έχει το δικαίωμα να καθορίζει τις συνθήκες και τους όρους με τους οποίους ο μισθωτός θα προσφέρει την εργασία του, όπως π.χ. τον τόπο, το χρόνο, τον τρόπο και τις μεθόδους εκτέλεσης αυτής, και γενικά να καθορίζει κάθε λεπτομέρεια αναγκαία για την ομαλή λειτουργία της επιχείρησής του.

Στην άσκηση του δικαιώματός του αυτού είναι ελεύθερος αρκεί να μη το ασκεί καταχρηστικά (άρθρο281 ΑΚ), και να εφαρμόζει στις σχέσεις του με τους μισθωτούς του την αρχή της ίσης μεταχείρισης τους. Έτσι υπάρχει καταχρηστική άσκηση αυτού του δικαιώματός του, π.χ. χωρίς επιχειρησιακή ανάγκη, αλλά για λόγους εκδίκησης ή για να εξαναγκάσει τον εργαζόμενο να αποχωρήσει από την επιχείρηση το μεταθέτει από το ένα τμήμα σε άλλο.

Όσα αφορούν τις εργασιακές συμβάσεις, ιδιαίτερα δε το διευθυντικό δικαίωμα του εργοδότη, καθορίζονται με τον κανονισμό εργασίας, ο οποίος είναι υποχρεωτικός στις μεγάλες επιχειρήσεις που απασχολούν προσωπικό μεγαλύτερο από εβδομήντα άτομα.

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι.

Όπως γνωρίζετε πρόσφατα στις 14.6.2007 το Σωματείο μας προχώρησε στην διεξαγωγή των πρώτων αρχαιρεσιών του και στην ανάδειξη του πρώτου αιρετού Διοικητικού Συμβουλίου μας.

Η σύσταση και λειτουργία εργασιακού σωματείου στην εταιρεία ήταν επιτακτική αναγκαιότητα, ώστε να αντιμετωπίσουμε μέσα από τη συλλογική δράση (η οποία και είναι το μοναδικό μας όπλο) την εργοδοτική αυθαιρεσία και αυταρχικότητα που καθημερινά βιώνουμε στην εργασία μας.

Στην προσπάθεια μας αυτή, το Σωματείο επιδίωξε την πιο μαζική και ενωτική συσπείρωση όλων των εργαζομένων σε αυτό, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η Διοίκηση της εταιρείας θα προσπαθούσε με διάφορους τρόπους (είτε με απειλές, τρομοκρατία και συκοφαντίες, είτε με ψευτο-υποσχέσεις και διευκολύνσεις σε συναδέλφους) να σταματήσει την οργάνωση των εργαζομένων σε αυτό.

Δεν τα κατάφεραν όμως!

Προχωρήσαμε με αποφασιστικότητα και τόλμη. Αψηφώντας τις απειλές και τις συκοφαντίες. Δρώντας ενωτικά και μαχητικά. Το σωματείο στήθηκε σε πείσμα όλων όσων το πολέμησαν.

Αφού λοιπόν, η εργοδοσία δεν κατάφερε να διαλύσει το σωματείο προχώρησε σε αυτό που όλοι οι εργοδότες προσπαθούν να κάνουν. Προσπάθησε με επικεφαλής διευθυντικά στελέχη να ελέγξει το σωματείο καθιστώντας το υποχείριο της εργοδοσίας, ένα πειθήνιο και υποταγμένο όργανο της.

Δεν τα κατάφεραν ούτε και εδώ όμως!

Προχωρήσαμε σε αρχαιρεσίες και εκλογή Δ.Σ. με κάθε νομιμότητα, διαφυλάσσοντας σαν κόρη οφθαλμού όχι μόνο το Καταστατικό και τις διαδικασίες που ο συνδικαλιστικός νόμος (Ν. 1264/82) ορίζει, αλλά και την πραγματική αυθεντική εκπροσώπηση των εργαζομένων, εμποδίζοντας όλες τις απόπειρες της εργοδοσίας να ελέγξει το σωματείο μας.

Σήμερα, επιδεικνύουν το πραγματικό τους πρόσωπο!

Τα διευθυντικά στελέχη Δ. Ρέππας και Ι. Ερμήλιος με μια κατάπτυστη ανακοίνωση που βρίθει ψευδών και ανακριβειών προχωρούν στη σύσταση εργοδοτικά ελεγχόμενου σωματείου.

Τόσο ξεδιάντροπα!

Στην προσπάθειά τους αυτή θα βρουν «συμμάχους» και μερικούς «ευάλωτους» εργαζομένους. Είτε με απειλές και τρομοκρατία είτε με υποσχέσεις και μικρορουσφέτια θα προσπαθήσουν να διασπάσουν την ενότητά μας, που είναι και η μοναδική μας δύναμη.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Σας καλούμε να σταθείτε με αποφασιστικότητα ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια διάσπασης της ενότητάς μας.

Σας καλούμε να καταδικάσετε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την ξεδιάντροπη εργοδοτική παρέμβαση ενάντια στα συμφέροντα μας.

Σας καλούμε να μην υποκύψετε στους εργοδοτικούς εκβιασμούς και στην άποψη που θέλει τους εργαζόμενους να είναι άβουλα και πειθήνια όργανα, να σκύβουν το κεφάλι και να λένε ναι σε κάθε παράλογη επιθυμία των εργοδοτών.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Σας καλούμε να συσπειρωθείτε γύρω από το Σωματείο μας, να εγγραφείτε μέλη και με την ενεργό συμμετοχή σας και στήριξη να δώσουμε όλοι μαζί τη μάχη για την προάσπιση των εργασιακών μας συμφερόντων.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!

TA AITHMATA MAΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ C.P.S.

Αθήνα, 27/6/2007

Προς

  • Τη Δ/ντρια Προσωπικού CPS

κα. Βέρα ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

  • Τον Operation Manager Τμήματος Α.Ι.Α.

κ. Γιώργο ΚΛΙΜΟ

Κύριοι,

Σας ενημερώνουμε ότι στις 14.6.2007 πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες του Σωματείου μας για την εκλογή νέου Δ.Σ.

Το νέο Δ.Σ. αποτελούν οι:

Ηλίας Μπελεγράτης: Πρόεδρος

Φώτης Ντόλος: Αντιπρόεδρος

Ευστράτιος Μπάρκας: Γεν. Γραμματέας

Παναγιώτης Κοντογιάννης: Ταμίας

Δημήτριος Παναγιωτόπουλος: Αναπλ. Γεν. Γραμματέας

Όπως γνωρίζετε, οι εργαζόμενοι στην εταιρεία αντιμετωπίζουμε καθημερινά μια σειρά από σοβαρά προβλήματα, για τα οποία θα πρέπει να δρομολογηθούν το συντομότερο δυνατόν λύσεις, καθώς δεν είναι δυνατόν το προσωπικό να απασχολείται υπό συνθήκες που θυμίζουν άλλες εποχές.

Συγκεκριμένα:

  1. Το προσωπικό της εταιρείας, παρότι είμαστε στο τέλος Ιουνίου και σε συνθήκες καύσωνα, αναγκάζεται να εργάζεται με χειμερινές στολές. Ζητούμε λοιπόν την άμεση χορήγηση κατάλληλων καλοκαιρινών στολών που θα διευκολύνουν τους εργαζόμενους κατά την εκτέλεση της εργασίας τους.
  2. Θα πρέπει επίσης να δοθεί μια άμεση λύση στο ζήτημα των καλοκαιρινών αδειών των εργαζομένων, καθώς δεν είναι δυνατόν η εταιρεία με μονομερή τρόπο και αδιαφανή κριτήρια να χορηγεί κατά βούληση τις καλοκαιρινές άδειες. Ζητούμε η χορήγηση των αδειών στο προσωπικό να γίνει με βάση ένα δίκαιο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σε συνεργασία με τους εργαζόμενους και το σωματείο μας.
  3. Η εταιρεία κακώς και παρανόμως δεν χορηγεί πρόσθετη αποζημίωση για τις υπερωρίες του προσωπικού, για την νυκτερινή εργασία και την απασχόληση του κατά τις Κυριακές και αργίες. Ζητούμε την άμεση χορήγηση όλων των παραπάνω, σύμφωνα με τα όσα ορίζει η εργατική νομοθεσία.
  4. Επίσης είναι επιτακτική ανάγκη, η εταιρεία να λειτουργεί ως έχει υποχρέωση με μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας ώστε και το προσωπικό να έχει τη δυνατότητα προγραμματισμού της προσωπικής, οικογενειακής ζωής και του ελεύθερου χρόνου και η εταιρεία να λειτουργεί με απρόσκοπτο τρόπο.
  5. Σοβαρό πρόβλημα υπάρχει επίσης και με τη συχνή προσβλητική και ανάρμοστη συμπεριφορά ορισμένων προϊσταμένων της εταιρείας προς το προσωπικό, την οποία έχετε υποχρέωση να σταματήσετε άμεσα.
  6. Ακόμα, σας είναι γνωστό ότι, οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να εκτελούν μια σειρά εργασιών, οι οποίες δεν είναι στα καθήκοντά τους, όπως για παράδειγμα ο καθαρισμός χώρων. Ζητούμε λοιπόν να υπάρξει σε συνεργασία με το σωματείο μας σαφής προσδιορισμός του αντικείμενου εργασίας του προσωπικού και περιγραφή των καθηκόντων.
  7. Επιπλέον, για τη διευκόλυνση του έργου του Σωματείου μας και την καλύτερη ενημέρωση των εργαζομένων ζητούμε η εταιρεία να μας χορηγήσει χώρο γραφείων εντός του αεροδρομίου, καθώς και πίνακα ανακοινώσεων.
  8. Τέλος, όλα τα παραπάνω προβλήματα είναι εμφανές ότι μπορούν να λυθούν οριστικά και ρεαλιστικά μόνο μέσα από την εκπόνηση Κανονισμού Εργασίας και τη Σύναψη Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με την οποία θα προσδιορίζονται οι όροι αμοιβής και εργασίας του προσωπικού.

Κύριοι,

Οι εργασιακές σχέσεις στην εταιρεία μας διέπονται από μια σειρά προβλήματα, τα οποία μπορούν και πρέπει να επιλυθούν μέσα από ένα καλόπιστο και εποικοδομητικό διάλογο μεταξύ της Διοίκησης και του Σωματείου μας που θα διασφαλίσουν την εργασιακή ειρήνη και κατά συνέπεια την περαιτέρω καλή πορεία και ανάπτυξη της εταιρείας.

Είναι λοιπόν ανάγκη να υπάρξει το συντομότερο δυνατόν μια μεταξύ μας συνάντηση, προκειμένου να συζητήσουμε όλα τα παραπάνω θέματα και μέσα από το διάλογο να δρομολογηθούν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως εργαζόμενοι.

Αναμένοντας τη θετική σας ανταπόκριση

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

Όπως σας είναι γνωστό για λόγους τήρησης της νομιμότητας των αρχαιρεσιών του Σωματείου σύμφωνα με τη συνδικαλιστική νομοθεσία και με ομόφωνη απόφαση της προσωρινής διοίκησης, στο σωματείο ενεγράφησαν ως μέλη όσοι συνάδελφοι είχαν υποβάλλει αίτηση εγγραφής ως τις 11 Ιουνίου 2007.

Το Δ.Σ. που εκλέχτηκε από τις αρχαιρεσίες της 14ης / 6/2007 συγκροτήθηκε σε σώμα στις 15.6.2007.

Το Δ.Σ. στην πρώτη του συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 18.6.2007, εξέτασε ως πρώτο θέμα το ζήτημα της εγγραφής των μελών και αποφάσισε να εγγραφούν όλοι οι συνάδελφοι στο Σωματείο που είχαν υποβάλλει αίτηση απο τις 12 Ιουνίου 2007 και μετά.

Καλεί επίσης, όλους τους συναδέλφους που δεν είναι μέλη να υποβάλλουν άμεσα αίτηση εγγραφής με στόχο να δυναμώσουμε το Σωματείο μας και μέσα από την ενωτική μας δράση να προωθήσουμε το πλαίσιο διεκδικήσεων που υποβάλλαμε στη Διοίκηση της εταιρείας.